Home » , » Windu Kencana: Tahun Keemasan (Surat #11 Ki Ageng Suryamentaram dalam Buku Langgar)

Windu Kencana: Tahun Keemasan (Surat #11 Ki Ageng Suryamentaram dalam Buku Langgar)

Diceritakan oleh Tricahyo Abadi pada Tuesday, December 31, 2013 | 9:32 AM

WINDU KENCANA

SURAT KEPADA: Saudara SINGGIH

Setelah mengucap salam takzim,
Pertama-tama saya akan mengungkapkan rasa di dalam hati saya.

Sayang sekali YEPRO BUSKET tidak bisa cekatan
dalam mengikuti intuisinya.
Saya kira kebetulan sekali
andaikata pengetahuan baru ini diterima oleh kawan-kawan TEOSOPI Belanda,
kemudian dibawa ke Belanda.
Karena het denkvermogen-nya (pemikirannya) TEOSOF sudah siap
untuk menerima pengetahuan ini.

rasa tenteram dan damai
Mawas diri menggunakan Pengetahuan Jiwa inilah yang mampu mencabut segala rasa-rasa unggul sampai ke akar-akarnya.
Pada akhirnya, membuahkan rasa tenteram dan damai.
TANAH JAWA dan BELANDA punya pekerjaan bersama
untuk memenuhi kebutuhan dunia (de mensheid/humanity).
Ada pun bangsa yang tidak bisa berpartisipasi akan sirna.
Setiap bangsa akan saling mengenal erat dengan bangsa yang lain.
Sudah terbukti apa yang menghalang-halangi datangnya Windu Kencana
adalah rasa unggul-rasa sombong-rasa tinggi hati pribadi dan nasional.
Asalnya trots (rasa unggul) adalah dari ketidaktahuan
akan diri sendiri (zelf kennis) self-knowledge atau terhadap orang lain.
Dan sekarang,
Mawas diri menggunakan Pengetahuan Jiwa inilah yang mampu mencabut segala
rasa-rasa unggul sampai ke akar-akarnya.
Pada akhirnya,
Membuahkan rasa tenteram dan damai,
sebab
jika menggunakan istilah Theosophi, Sang Karana Sarira sudah mulai
bekerja di dunia.
Karena dari rust en vrede (rasa tentram-rasa damai),
lalu mampu melihat hati manusia. Tumbuh rasa-sama dalam rasa manusia.

Setiap kali bertemu manusia,
mengetahui-melihat bahwa sama-sama sengsara,
melarat, manusia kaya, manusia rendah, manusia luhur, manusia pandai,
manusia bodoh, semua sama-sama sengsara.

Manusia yang sudah mengetahui-melihat obatnya pastilah kemudian tumbuh rasa belas-kasihnya,
dan rasa damai tadi berbuah rasa bahagia.
Karena tertohok oleh nabi MUSA dengan TONGKAT belas-kasih.
Sarira budi luhur mulai bekerja.

Apakah Anda pernah merasakan dan sampai berhasil
di dalam hal menggiring rasa-gelap pada rasa dalam persaudaraan
hingga mendapatkan rasa-cerah
berkat KESEJATIAN dalam PENGETAHUAN?

Apakah Anda sudah mengerti bahwa di jagat seisinya
ini tidak ada daya yang mengungguli keluhurannya
jika dibandingkan dengan rasa kasih-sayang sejati?

Di saat ini Asal-Rasa-Mengetahui-melihat
Berdiam di dalam rasa manusia.
Di dalam suasana itulah,
sembari menebar-nebarkan bunga-ketenteraman dan bunga-kebahagiaan,
Anda menduduki singgasana Dewa (Batara) yang
sudah bisa membunuh Nyamadipati.
Karena, rasa “yang mati bukan si Rasa Aku” sudah tertanam di dalam rasa.
Semua wujud anak panah-fitnah yang dilepas ke arah pribadi
yang demikian itu pasti sirna berubah menjadi bunga beraroma harum.

Di samping itu,
yang perlu dijaga oleh para cendikia dalam hal segala bidang, seperti:
yang dari iblis, para Kyai karbitan, atau Sekolah di Barat
Karena para intelek itulah yang jadi pemimpin bangsa
Jika tidak mendapatkan pencerahan,
tentu “rasa mencari-unggul, tidak mau diungguli” terus mewabah,
Yang akhirnya merusak dunia.
Para golongan-theosofi yang bersungguh-sungguh menjalankan ilmu,
perlu berhati-hati demi keagungan pribadi Mr. K.H. Ngalaihissalam.

Jika tidak secepatnya mendapatkan pertolongan,
banyak yang menuju ilmu tipuan,
seperti apa yang kita saksikan,
orang-orang yang sungguh-sungguh menjalankan ilmu
sepertinya sudah tidak bisa lepas dari yang gaib-gaib,
bukankah itu sangat memprihatinkan?
Mereka yang semestinya mengolah rasa keilahian, justru kemudian betah terjebak
menghidup-hidupkan rasa kehewanan
meskipun itu disebabkan oleh ketidaktahuannya.

Banyak golongan teosofi yang diajak berkelahi oleh hasrat-hasrat
kehewanan seperti itu,
akan tetapi tidak ada yang mendapati yang demikian itu.

WINDU KENCANA

SERAT DUMATENG : Sudara SINGGIH

Sasampunipun ingkang salam taklim,
wiyosipun kula bade nglahirakn raos-ing manah kula.

Eman sanget dene YEPRO BUSKET boten saged rancag
anggenipun nuruti dateng intuitienipun.
Kula nginten kaleresan sanget.
Yen kawruhipun enggal punika dipun tampi dening sederek TEOSOPI Landi,
lajeng dipun begta dateng Nederland.
Awit hete denkvermogen-ipun THEOSOF sampun samekta
kangge nampi kawruh punika.

TANAH JAWI sarta NEDELAN gadah padamelan sesarengan
ingkang kangge kaperluwaning buwana (de menscheid)
Dene bangsa ingkang boten saged urun bade sirna.
Saben bangsa bade tepang raket kaliyan bangsa sanesipun.

Sampun tetela ingkang ngaling-ngalingi datengipun Windu Kencana
punika raos ungkul-raos gumede-raos kumlungkung pribadi lan nasional
Sangkaning trots (raos ungkul) saking boten sumerep
dateng awakipun piyambak (zalf kennis) utawi dateng tiyang sanes.
Dene sapunika,
mawas diri sarana Kawruh Jiwa punika ingkang saged kangge mbedol sadaya raos-raos ungkul sak oyod-oyodipun.
Kadadosanipun,
awoh raos-tentrem lan damai,
sabab
yen mawi unen-unen Thesophi, sang karana-sarira sampun wiwit nyambut damel wonten donya.
Awit saking rust en vrede (raos tentrem-raos damai),
lajeng saged ningali manah-ing tiyang, tukul raos sami ing raos in g tiyang.

Saben gatuk tiyang, 
sumerep yen sami sengsara,
mlarat, tiyang sugih, tiyang asor, tiyang luhur, tiyng wasis, tiyang bodo,
sami sangsara sadaya.

Tiyang ingkang sampun sumerep jampinipun mesti lajeng medal welasipun,
lan raos damai wau awoh raos begja.
Jalaran kasogok dening nabi MUSA saran TEKEN welas asih.
Sarira budi-luhur wiwit makarti.

Punapa sampeyan nate ngraosaken lan ngantos hasil
ing bab anggiring raos-peteng ing raos ing mitra
Ngantos pikantuk raos padang
Saking KASUNYATAN ing KAWRUH?

Punapa sampeyan sampun mangertos yen ing jagad-sawegung
punika boten wonten daya ingkang nglangkungi luhuripun
katimbang raos sih-sejati?

Inggih punika Sasangka-Raos-Wruh
lenggah ing raosing tiyang.
Inggih ing swasana punika wau,
sinambi nyebar-nyebaraken sumebaring puspita-tentrem lan puspita-begja.
sampeyan anglenggahi dampar ing Batara sing
wis bisa mateni Nyamadipati.
Amargi, raos “sing mati dudu Si Rasa Aku” sampun tumanem ing raos.
Sadaya wujud jemparing-pitenah ingkang katamakaken dumateng pribadi
Ingkang kados makaten wau mesti tayar dumados puspita angganda arum.

Kajawi saking punika,
Ingkang perlu dipun jagi para kaum-winasis ing babagan sadaya jurusan, kadosta:
ingkang saking iblis, para Kyai karbitan, utawi Sekolahan Kilenan.
Awit para intelek wau ingkang dados pangajeningn bangsa.
Yen boten angsal pepadang
Temtu “raos golek-ngungkuli, emoh kungkulan” saya ngambra-ambra,
Wasana lajeng  ngrisakaken buwana.

Para kaum theosofi ingkang banter ing lampah,
Perlu ngatos-atos demi keagungan pribadi Mr. K.H. Ngalaisalam.

Yen boten enggal-enggal katulungan,
Katah ingkang dateng sulapan-sulapan,
Kados punapa ingkang kita sekseni,
Tiyang-tiyang ingkang banter- ing laku
Punika kados-kados sampun boten saged uwal saking gaib-gaiban,
Lha… rak memelas sanget ta?
Ingkang mestinipun ngolah raos kadewatan, malah lajeng katrem
Anggeseng raos-raos kahewanan
Sanajan ta saking ora-weruhipun.

Katah para warga teosofi ingkang dipun kerah dening hasrat-hasrat kahewanan kados makaten punika.
Nanging boten wonten ingkang ngonangi.
Jika menurut Anda bermanfaat, silakan berbagi tulisan ini ke teman Anda dengan tombol Google+, Twitter, atau Facebook di bawah ini.
Comments
0 Comments
0 Comments

Berikan Komentar

Post a Comment

Translate This Page into